Top 5 z 2018 r.


Święta, święta i po świętach. Mija wam rok lub też minął zależnie od tego kiedy przeczytacie ten tekst. Ostatnie 12 miesięcy obfitowało tym co najważniejsze czyli w grami :D Ci z was co zaglądają na ten blog od samego początku zauważyli, że wzbogacił się on o produkcje wydawane na PS4 i 3DS. Przyszła pora, aby po raz drugi pochwalić się najlepszymi produkcjami, które miałem okazje ograć w 2018 r. A tu możecie zobaczyć zeszłoroczną listę.

Zdecydowanie najlepszy tytuł jaki ograłem w ostatnich miesiącach, a może nawet w latach. W sumie można tak napisać o każdym wybitnym tytule nawet jeśli był robiony na wariackich papierach, a na czym polega niesamowitość FFXV? W mojej subiektywnej opinii na genialnej fabule, świetnej rozgrywce i miodnej muzyce, która oczarowuje. Natomiast oprawa graficzna sprawia, że chce się zatrzymać i popatrzeć, a także rozmyślać. Tego tytułu nie da się od tak opisać to trzeba przeżyć. Dajcie się porwać tej przygodzie...



Mieliście kiedyś dość pracy w dużej firmie i chęć wyrwania się z tego? Ta mała niepozorna gierka to prawdziwa odskocznia od codziennych trosk i problemów. Dzięki niej można się rozluźnić i odpocząć. Akcja tej produkcji rozgrywa się w tytułowej dolinie Stardew, gdzie będziemy uprawiać ziemię i zaprzyjaźniać z mieszkańcami żyjącymi w sąsiedztwie. Na pierwszy rzut oka wydawać się może, że niema tu nic interesującego, ale to tylko złudzenie. Stardew Valley nie narzuca nam jakiegoś konkretnego celu pt. ratujemy świat. Sami musimy zdecydować co chcemy zrobić. Gorąco polecam.


Kto nie słyszał o sympatycznym wąsatym hydrauliku, który towarzyszy nam od lat 80-tych? Tym razem nie będziemy ratować księżniczki, a poszalejemy na kortach tenisowych. Do gry pochodziłem jak pies do jeża, lecz gra ta okazała się naprawdę przyjemna, a nawet wymagająca. Muszę dodać, że bardzo mnie wciągnęła i po niej nabrałem jeszcze większych chęci do gier na 3DS, oby następny rok takie mi przyniósł. Mario Open Tenis daję nam sporo trybów, a także oryginalne warianty tenisa! Ci z was co pamiętają jedne z pierwszych gier z Mario na pewno zostaną mile zaskoczeni.  


Czwarte miejsce zajmuję niezwykle piękna produkcja! Podróż jest skrzyżowaniem symulatora chodzenia i przygotówki. Gra ta jest jednym z tych perełek, które zawsze są wymieniane jako dzieła artystyczne, która ma nas skłonić do szerszej refleksji nad życiem i tego co nas otacza. Protagonista lub protagonistka płci nie da się stwierdzić musi dostać się na górę widoczną na horyzoncie. Na naszej drodze trafimy na zagadki środowiskowe, które nie powinny nikomu sprawdzić trudności, a fakt, że gra jest stosunkowo krótka zachęca do wbicia platyny. Warto wspomnieć o niezwykłej oprawie graficznej i soundtrack'u, który bardzo mocno wpływa na odbiór The Journey.


5. Nier : Automata 
Ostatnią grą w mojej topce zajmie kolejna gra z kraju kwitnącej wiśni. Nier : Automata jest dość specyficzną produkcją. Z pozoru mamy tu klasyczny slasher. Nie dajcie się jednak zmylić po twórcy postarali się o nie jedno, a nawet 3 różne zakończenia wyjaśniające wiele rzeczy, a ci z was co są naprawdę napaleni mogę odblokować jeszcze inne finały, łącznie jest ich ok. 26. Po więcej zapraszam do moich artykułów. Nier jest na tyle rozbudowane, że podzieliłem reckę na część 1 i 2 część
  

Tak właśnie wygląda moje Top 5 gier jakie ograłem w 2018 r. Napiszcie jakie są wasze ulubione tytuły, które ograliście ostatnio. Możecie również napisać, czy na blogu są inne produkcje, które waszym zdaniem warto dodać do listy!


Udostępnij:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Czytelnicy

Wyświetlania