Dziennik pokładowy, jeszcze tu jestem! (Aktualizacja: 27.09.2022)


Aktualizacja ostatnia finałowa 1.9


Wszystko zostało ułożone i mogę już ruszyć do pracy.
Pierwszą grą jaką mam zamiar ograć jest... (fanfary)
Tomb Raider GAME OF THE YEAR EDITION

Tak więc będę grał w grę xD 

Mini aktualizacja 1.8c

Prawie już skończyłem. Większość rzeczy już stoi. Tak jak widać na zdjęciu poniżej 😏 Oczywiście mam tego więcej. Jeszcze zostało przenieść i podpiąć Pc i konsole (sztuk 10). Natomiast w środę wielka niespodzianka! Sony Bravia 65 cali.


Mini aktualizacja 1.8b

Pracę idą szybciej niż się spodziewałem. Jutro skończę składać meble itp. i zacznę rozkładać rzeczy ;)

Aktualizacja NR. 1.8

Od poniedziałku zaczynam mi się urlop. W związku z czym zaczynam skręcanie mebli. Póki co daje na to dwa tygodnie, bo i tak dłużej urlopu by mi nie dali :P

Mini aktualizacja 1.7c

Radość z zakupu była, krótka jak forsa po wypłacie. Okazało się, że Ikea mimo przyjęcia zamówienia postanowiła... Dokonać zmian i przesłać co uznali za słuszne bez pytania, czy wogule jestem zainteresowany :S Wyniku czego teraz muszę wybrać wyjście awaryjne. Kupię inne brzydsze, bo ciężko dostać duże regały. 

Kiedy zacznę dodawać nowe recki? A żebym wiedział ;p Będę szczery, bo i tak jestem. Czyli jak mawiał klasyk: jak będzie gotowe to opublikuję. 

Mini aktualizacja 1.7b

Regały zostały dziś zakupione (04.09.br) 

😁😏😄

Aktualizacja NR. 1.7

Sądziłem zawsze, że jak coś ważnego się stanie to warto o tym napisać. Mam dobrą i złą, no ok, średnią wiadomość. Pierwsza: zamówiłem większość mebli do game room. Ta gorsza to fakt, że interesujące mnie regały zostały chwilowo wyprzedane. 

Aktualizacja NR. 1.6

Miała być zapowiedzieć tekstu, a będzie na razie fotorelacja z tegorocznego Jagacon

Zapraszam serdecznie na mój Instagram.

 https://www.instagram.com/bezimierz/

Aktualizacja NR. 1.5

Nie sądziłem, że tak wcześnie dodam jakiś wpis. Główne prace remontowe zostały skończone. Obecnie zostało wykończenia i porządki. Staram się jakoś to załatwić równolegle. Z racji tego, że odbywa się to popołudniu lub wieczorem nie idzie za szybko. W takiej sytuacji nie jestem przekonany, czy w sierpniu ruszy blog. Postaram się, aby kolejny wpis był zapowiedzią pierwszego nowego tekstu jaki opublikuję. 

Aktualizacja NR. 1.4

Stan na 08.07.2022 majster klepka prawie kończy łazienkę. Ale.... płytki, które zamówiłem na pion będą dopiero na wtorek. Podobnie jest z szklaną płytą (nie ja to wymyśliłem). Żeby nie tracić czasu porządkuje już kuchnię. Będzie dzięki temu mniej sprzątania jak się skończą pracę remontowe. Nie zabraknie też dalszych prac porządkowych. Mieszkanie jest spore ponad 70 m2. Natomiast sam blog może ruszy w sierpniu. Zważając na fakt, że już jest obsuwa to patrzę z umiarkowanym optymizmem.

Aktualizacja NR. 1.3

Prace remontowe trwają znacznie dłużej niż przepuszczałem. Jeśli do połowy czerwca się wyrobią to będzie dobrze. Oznacza to, że raczej w lipcu zacznę coś publikować. 

Aktualizacja NR. 1.2

 Wiadomość na dziś: Remont w końcu się zaczął co oznacza, że czas postu od grania niedługo się skończy :D

Aktualizacja NR. 1.1

Prace remontowe jakie mają się odbyć w tym roku polegać będą na generalnym remoncie, czyli kucie ścian jak i podług. Możliwe, że dojdzie do przeniesienia kuchni do innego pomieszczenia. Stąd taka, a nie inna przerwa.

AKTUALIZACJA NR 1.0

Mała aktualizacja, bo szkoda mi publikować kolejny post. Praca, praca i końca nie widać. Piszę to tylko po to, aby dać znać, że nie rzuciłem w cholerę tego bloga. Na razie nie mam jak tworzyć nowych materiałów, jeśli dobrze pójdzie do w czerwcu zacznę działać. To co tu czytajcie piszę na tablecie (ZUO!)


 Kiedy tu coś ostatnio pisałem, oj dawno. No dobrze, pracę nad blogiem są chwilowo wstrzymane. Szykuje się mi remont tak od 3 listopada. Niestety nie będzie to koniec, bo ciąg dalszy będzie w maju. Możliwe, że raz na jakiś czas coś opublikuje. Nic nie obiecuje. Jednak będzie jeden plus całości, a będzie to POKÓJ GRACZA! 

Jeśli coś się zmieni to będę pisał. Wszelkie zapytanie piszcie w komentarzach.  

Jak to sobie wyobrażam, a jak wyjdzie to się okażę :D



Udostępnij:

15 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na nowe wpisy i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Będę w miarę możliwości pisał coś do "szuflady" tak, aby potem mógł regularnie publikować na blogu jak się skończą prace remontowe.

      Usuń
  2. Oj aż do czerwca?! To jakiś poważny remont. Powodzenia i do przeczytania za pół roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to generalny remont kucie ścian i podłogi. Z portfel boli, oj boli.

      Usuń
  3. Jak prace remontowe? Udało się wszystko? Kiedy planujesz wrócić do pisania bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie kończą się pracę nad łazienką. Majster dzielnie daje sobie radę. Sądzę, że do końca miesiąca skończy. Natomiast samo pisaniem zacznie się w sierpniu. Mam taką nadzieję.

      Usuń
  4. Wow. Pokój wygląda obłędnie. I jak, był koniec? Kiedy zobaczymy efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na finale sprzątania mieszkania po remoncie. Liczę, że niedługo zacznę zamawiać meble i resztę rzeczy. Jak już zacznie się coś pokazywać będę wrzucał to na Instagram.

      Usuń
    2. No i jak napisałem poniżej tego zdjęcia tak ma wyglądać pokój. Będą oczywiście różnice i to niemałe, bo jest to pomieszczenie 4 na 3 m2

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ciekawa forma reklamy. Raczej mało kto z niej skorzysta. Lepiej ją dać na popularny blog.

      Usuń
  6. I jak idzie? Kiedy jakieś nowe wpisy? Przyznam szczerze, że fajnie to się czyta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio xD, ? To dobrze, bo zaraz będzie aktualizacja.

      Usuń

Translate

Czytelnicy

Wyświetlania