Przerwa techniczna

W ostatni weekend nic nie wrzuciłem. W najbliższy też się na to nie zanosi ;p Postanowiłem zrobić sobie przerwę od pisania i na razie chcę pograć tak dla siebie bez pisania. Choć co do tego ostatniego nie jestem pewien.  Nie bójcie się (o ile to ktoś by się przejął) blog będzie dalej istniał i za jakiś czas zacznę znowu publikować. Na razie ;p 

Aktualizacja 
Zapraszam na mojego Instagrama Warto go polubić, aby zobaczyć co pogrywam i z czego pojawią się teksty. Na początku zrobię sobie podróż po USA, a co dalej zobaczymy.  

https://www.instagram.com/p/CAQgva9Btqr/?utm_source=ig_web_button_share_sheet


Udostępnij:

4 komentarze:

  1. Czasami taka przerwa jest potrzebna, żeby się nie zajechać i nie odczuć wypalenia. Mam tylko nadzieję, że zbyt długo nie każesz czekać na kolejne wpisy. :) Pozdro i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczerze zaskoczony tak miłym komentarzem. Dziękuję bardzo :D

      Usuń
  2. Do przeczytania, po przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Czytelnicy

Wyświetlania