Przerwa techniczna!!!

Moi drodzy czytelnicy!

Z przyczyn ode mnie niezależnych muszę zrobić przerwę od pisania. :C Mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu coś opublikuję.  

Obecnie pracuję nad podsumowaniem zeszłego roku, a także staram się na ile czas pozwala ograć Dishonored 2. 

Mam też dobre wiadomości!!!!

W tym roku pojawią się recenzje gier na: Wii i Wii U, PS3, NES'a, SNES'aSega Mega Drive i ich odpowiedników. Nie zabraknie też tytułów ze wszystkich Game Boy'ów. 

Proszę uzbroić się w cierpliwość ;D 



Udostępnij:

2 komentarze:

  1. Dopiero trafiłem na Twojego bloga, ale zapowiedź recenzji gier na SNES'a czy Wii U sprawia, że z chęcią będę zaglądał tutaj częściej. Czekam na najbliższe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, obecnie jestem obłożony pracą zawodową. Czasu póki co mam jak na lekarstwo. Postaram się aby pojawiła się jakaś recenzja lub podsumowanie w lutym.

      Usuń

Translate

Czytelnicy

Wyświetlania