Moje Top 5 Gier 2019 r.


Minął rok, a potem drugi. Zaczął się już trzeci jak prowadzę tego bloga. Mamy końcówkę 2019 r. przyszła pora, abym przedstawił  najlepsze produkcje jakie ograłem w mijających dwunastu miesiącach.

O ile w zeszłym roku miałem swojego faworyta na pierwsze miejsce i kolejne to tym razem sytuacja się zmieniła. Nie dlatego, że wszystkie tytuły były równie genialne lub beznadziejne. O dziwo większość z nich przedstawiała ten sam równy poziom i niezapadły mi w pamięć.

Z tego też powodu kolejność nie będzie miała znaczenia. Zapraszam do lektury.

Quantic Dream stworzyło naprawdę niepowtarzalną produkcje z ciężkim klimatem. Kampania jest wypchana po brzegi w trudne decyzje, a do tego skłoniła mnie to refleksji nad ludzkim życiem. Jeśli szukacie / szukasz dobrego tytułu pełnego akcji to lepiej trafić niemożna było. To co najmocniej wpłynie na odbiór produkcji będzie system sterowania. Tak oryginalnego naprawdę trudno doszukiwać się w produkcjach innych studiów. Polecam gorąco, zakończeń jest naprawdę wiele dlatego najlepiej HR smakuje przy pierwszym podejściu.


Na miejscu drugim uplasował się Ghost! Tak, to ta jakże „lubiana” przez wszystkich odsłona CoD’a. Jedna z ciekawszych części jakie ograłem. Wyróżniła się ciekawszymi skryptami i imersją. Po raz pierwszy mogłem się naprawdę poczuć jakbym był w środku akcji. Położono tęż większy nacisk na mechaniki strzelania. Dzięki temu nawet snajperki stały się przyjemniejsze. Największym atutem jednak było ustawienie sztywno głównych bohaterów, którzy się nie zmieniali jak promocje w markecie. Każdy nieortodoksyjny fan serii powinien znaleźć tu coś dla siebie.



W moim zestawieniu nie mogło zabraknąć japońskiego akcentu! Mario jaki jest każdy widzi. Skacze sobie wesoło od ładnych kilku dekad i nie zanosi się aby miał przestać. Wii U które zawitało pod strzechy przyniosło wraz z sobą także fantastyczną platformówkę. W tytule tym nie zabraknie tego co najważniejsze, czyli dobrej zabawy. Zapewniam, że zarówno ci co poszukują miłej i bezstresowej rozgrywki coś dostaną jak i corowi gracze co preferują wymaksowanie tytułu.



Zaprawdę powiadam wam takiego symulatora chodzenia jeszcze nie widzieliście. Mroczny, demoniczny i jednocześnie niezwykle piękny. Posępna dolina kryje w sobie sekret rodem z Lovecrafta! Kto raz wejdzie w to szaleństwo to z niego już nie wyjdzie. Niezwykle wciągająca fabuła i interesujące podejście do narracji. Jeśli pragniecie zrobić sobie odskocznie od Lol, Fortnite lub innych warcraftów to sięgnijcie po tą produkcję. Nie pożałujcie.



Topkę zamknę tym jakże pozytywnym akcentem. Seria opowiadająca przygody naszych milusińskich ma już kilka lat. Najnowsza odsłona jest jej esencją, że się tak wyrażę. Mamy tu wszystko co najlepsze. Jeśli wam mało, to cena za ten produkt była nisza na samą premierę, a przez to owca cała i wilk syty. Gra jest wyraźnie skierowano do młodszych odbiorców. No przynajmniej od strony graficznej, a już nie koniecznie w rozgrywce. ;p


Podchodziłem do napisania tego tekstu z pewnym oporem, ale napisałem i opublikowałem. Początkowo planowałem zrobić dłuższą listę, lecz pozostanę przy tradycyjnej piąteczce. W tym roku lub na początku następnego pojawi się Top 5 Manga&Anime. Więc biorę się czym prędzej do pracy.

A co wy graliście w tym roku? A jaki jest wasz faworyt, a może podobnie jak Ja nie macie nikogo? Podzielcie się swoimi uwagami w komentarzach.



Udostępnij:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Czytelnicy

Wyświetlania